O C E A N S

Jag har precis sett klart på Oceans, filmen on havet som tog sex år att färdigställa.
Den var helt fantastisk. Fantastiskt vacker och hemskt sorglig, jag grät av glädje och senare av förtvivlan.
Du måste se den här filmen.
Den kommer att förändra dig och din syn på livet.

Det finns saker jag aldrig kommer att glömma. När en varg gick rakt emot mig, när en häst tackade mig, när en hund log, när Safran kom och satte sig bredvid mig, när solen gick ner...
när jag såg hajen utan fenor sjunka mot botten i och kvävas samtidigt som den blödde till döds...
när hundratals delfiner gjorde piruetter i luften av ren och skär glädje...
när jag såg verkligheten av vad som finns under vattenytan, det som jag aldrig annars skulle ha sett.
Du måste se den här filmen.

Det finns inte ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0