Take a sad song and make it better



Glad fredag och första april förresten! Jag tänkte fixa till en sjusärdeles (ännu ett av dessa härliga ord) mängd med bus idag men det bidde inte så. :( Mamma hade tjejmiddag idag med några av sina kompisar fast det var typ jag som lagade maten... eller nej mamma kokade riset. ^^ Det enda "bus" jag gjorde var att byta ut besticken så att någon fick två knivar, en annan två gafflar.. och den enda som hade ett normalt bestickpar var jag. xD Så det var ju lite kul.. Sen åt vi paj. Det var gott. Whippeten Milou var med och han låg i soffan och sov. :)

Imorgon ska jag på Alternativmässan i Solna. :) Det ska bli jättekul! Jag var där förra året också. Den är lite konstig (de har allt från halsdukar till aurafoton till dildos), men kul iaf och de har extrapris på såna där goda naturgodisnötpåsar. :3 Jag köpte faktiskt en parfym där förra året som jag fortfarande har typ halva flaskan kvar av. Fattar inte hur det går till. Jag har haft den nästan varje dag i ett år och flaskan är liksom tre och en halv centimeter hög..? Jaja, bra i alla fall, jag ska köpa en till. ^^

Nu ska hon sova. God natt! :)
Seeya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: men ja, precis! och de som hatar honom säger ALLTID att han är bög, så sjukt omoget. han har ju för tusan flickvän! avundsjuka på hög nivå!

2011-04-01 @ 22:54:51
Postat av: Amanda

från moi

2011-04-01 @ 22:55:03
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: ploom

duktig_chey som gjorde en rubrik allah molly helt by yourself!

2011-04-01 @ 23:13:09
URL: http://electromud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0