It's a dangerous life we live, we two

Billy Joel – Only The Good Die Young - Single Version
Little River Band – We Two


Idag ska jag ha min nya jacka för första gången. :D Haha, intressant. ^^
Trevligt Englandsväder vi har haft de senaste dagarna. Men vi kan ju glädja oss åt att det inte är sådär väldigt kallt.

Idag har jag vaknat, mått illa, tvingat mig att äta frukost, mått lite bättre, kollat vilken tid HIMYM är (jag glömmer alltid bort) och skrattat åt beskrivningen, druckit upp mitt te, mått ännu bättre, startat Spotify, bloggat.
Exciting life.

Men jag kan ju berätta att igår så såg jag en jättebra film som heter Temple Grandin. Den är baserad på en verklig historia om en autistisk tjej som är sjukt smart och hjälper till att utforma slakterier så att boskapen är lugna hela tiden och inte skadar sig. Den var faktiskt väldigt bra, rekommenderar den. Bra skådespelare. 
 
Sådär! Jag hittade något att blogga om i alla fall. Men nu är de' slut. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Juupp :)

2011-04-03 @ 18:46:38
URL: http://matuldaochmegasen.blogg.se/
Postat av: Weronika

lägg upp bild på din nya jacka söt!

2011-04-04 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0