Fett kül att göra färg-five och ta nycklar!

[Rubrik á la Molly ]



HEJ :D 
Haha jätteglad men ja, faktiskt :) Fett kül att träffa alla igen! Kändes som 128392 år sen. Och det var det ju också. Precis så lång tid.

Jag var duktig idag (som ofta på senaste tiden) och lagade riktig mat när min kära mor inte hade orkat (som ofta på senaste tiden). Så jag gjorde lite mat. Vi hade pastasås så jag kokade pasta och stekte vegetarisk färs och sojabitar/quornbitar och lite bananbitar i. Vet att det låter lite weird med banan men det är faktiskt gott, fick idén efter att ha förälskat mig i en maträtt som min mormor gör ibland som har bananer i. Den är så sjukt god.
Åt jättemycket kändes det som, allting som syns på bilden nedan och jag är väldigt mätt nu. + Att jag har druckit två koppar cappuchino... man. Ska plugga genetik, har prov imorgon för att jag missade provet när det var.
Idag gjorde vi det sista matteprovet innan nationella! Sen efter natoionella är det INGA MATTEPROV KVAR förrän i gymnasiet.

Taggar gymnasiet. Det ska bli så kul! :D Jag har faktiskt överträffat mitt forna jag med att se fram emot en ny klass. Självklart kommer jag dö när vår klass splittras för vi är världens bästa klass, men det ska bli kul att träffa nya männsikor också eftersom jag inte gör det så ofta, haha! Nejmen det ska bli kul i alla fall. En ny start liksom. Och programmet = ♥ Jag ska ju studera djur, inriktningen är Djurpark så jag kan bli djurparksskötare. XD Vill inte bli det men det är kul i alla fall. :) Jag kommer typ få praoa på Kolmården också och kanske utomlands, najs prajs hästbajs asså! :D Nu spårar det...
Så jag lägger in lite fräCHa bilder istället.


Min mat, åt upp alltihop = är väldigt mätt.



[Och on a side note, för att förklara rubriken: Mira tog akrylfärg på sin hand och vi gjorde en färg-five och det skvätte. Det var kul, pröva det någon gång!
Och ja.. jag tog någons nycklar.]

MIRA BORDE SKAFFA EN BLOGG FÖR HON ÄR DEN ENDA I VÅRT LILLA GÄNG SOM INTE HAR DET. OCH EBBA.
Hejdå. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0