Fattas bara en randing pyjamas

Jag börjar bli trött på att sitta inne hela tiden nu. Som ett fängelse, seriöst... Det känns som att det inte är bara jag som känner mig bra en sekund och död en annan, som om man var på en berg-och-dalbana hela dagarna konstant nu i typ en månad. Inte frisk och inte sjuk, asjobbigt. Jag råkar ju också vara en sån som inte gillar att ta tabletter utan hellre väntar ut saker, men asså... imorgon ska jag ut, till skolan, till kompisarna, till livet, hur jag än mår. Alvedon, here I come. Imorgon alltså.

Mamma har i alla fall köpt en Innocent smoothie igen, mango den här gången. Mycket god.

Väldigt viktigt inlägg känner jag nu.. not. x) FAST jag hittade en fin musikvideo. :) HAHA älskar den<3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Taack! :D Jaa jag vet! Tycker om den jättemycket!! :D

Aa det är jättebra :)

2011-04-04 @ 18:47:00
URL: http://matuldaochmegasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0