Break a leg


-gammal bild-

Idag har vi Nationella Prov i Engelska, eller en del av det i alla fall. Jag vet att vi börjar 08.15 men jag vet inte var vi ska vara. Ingen verkar veta! Sjukt frustrerande... Jag vet att man kan gå till receptionen och bara fråga men det är frustrerande i alla fall. Vad är oddsen att ingen i hela klassen vet och det fortfarande inte beror på dålig informationsgivning? Jaja. Det fixar sig. ^^ EDIT: Fick SMS av Ebba nu och hon vet en sal hon tror att vi ska vara i, så problem solved!
Jag kommer i alla fall ha en stor flaska vatten med mig så jag inte dör. Plus att provet är väldigt lätt. Vi har fått se NP i engelska från några år sedan, och det är ungefär den engelskan man lärde sig i sexan-sjuan som kommer ger G. Alltså behöver man inte oroa sig så mycket, det krävs en hel del för att få IG och jag tror verkligen inte att någon kommer få det, om det inte beror på nervositet och slarvfel förstås.

Igår fick jag hem How I Met Your Mother säsong 3 och en Phil Collins-skiva som jag hade beställt från cdon.com. :) Snart kommer även en Billy Joel-skiva och någon bok som min mamma beställde. Och snart kommer två små posters från allposters.com/se som jag beställde tidigare i veckan också. :3

För övrigt så mår jag ris idag. Precis så känner jag mig. Ris. 
Längtar efter Påsklovet, och nu är det bara en dag, en helg och en vecka kvar! :D Och helgerna räknas ju inte riktigt, då är man ju ledig ändå. ;)

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0