Även ett hjärta av sten måste tydligen anpassa sig

Hahah asså... jag kollade på nyheterna och så är det ett inslag om en staty av en naken man på ett torg någonstans som har en liten snopp, och de vill förlänga den. Det var ju trevligt att man lägger sina pengar på det, säger min cyniska sida med sarkastiskt tonfall, men min humoristiska sida säger något helt annat: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR
Så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta :) Men de flesta tyckte i alla fall att statyn skulle få en penisförlängning...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Du är den första som säger på ett TREVLIGT sätt istället för att säga rakt ut: "Jag hatar honom."

Good job ;)

2011-04-01 @ 22:46:32
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0