Alternativmässan i Solna 2011









Vitt te som jag fick gratis, rökelse, nötter, och rökelseförpakningarna. Kokosnöt- och White musk-rökeslse.


Chokladte <3 och ett fint litet bälte/skärp (är det någon skillnad på ett skärp och ett bälte?)

Te som mamma valde, och salviarökelse som jag har tänkt köpa länge. Mässpris 4ever! :)


Gräddade pecannötter eller vad de nu hette (i den genomskinliga skålen) är SÅÅÅÅ GODA!!!!! <3<3<3<3
Sen så har vi yoghurtdränkta (haha) jordgubbar som också är goda, och wasabinötter som är helt perfekta när de är från den mässan, inte för starka och inte för svaga, och så har vi brända mandlar. :3

Efter att ha kommit tillbaka från mässan till mormor, som hade Safran över dagen, och ätit lunch så gick vi till Sollentuna centrum där vi köpte en krukhållare på Lagerhaus, som vi ska ha på balkongen, och jag hittade en jacka på Lindex som är precis en sån jacka som jag har velat ha. En vår-sommarjacka med allting... ja det var helt fantatsiskt, den är perfekt. Det enda som skulle vara bättre (excluding lower price) var om den skulle haft en innerficka eller två. Men det gör ju inte så mycket. Den kostade 399:- i alla fall, inte så dyrt! Eller var det 499...? Jaja, sak samma. Helt okej i alla fall, man får ju vara beredd att betala lite för en bra jacka.

Nu är det april också! Det är väl trevligt? ^^
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0